Wednesday, October 15, 2014

Suburkan Rambut Dengan Shaklee

Masalah rambut adalah masalah yang boleh mempengaruhi keyakinan diri. Ini kerana rambut berada di kawasan yang paling atas dalam badan manusia. Ada sesetengah dari kita mengalami masalah rambut gugur, gatal kepala, kelemumur, bau rambut yang tidak menyenangkan, beruban dan sebagainya.
Jangan tunggu sampai licin...

Sudah ramai yang habis beribu-ribu ringgit untuk mengatasi masalah rambut. Ada yang sanggup mengambil pakej rawatan rambut sehingga 4-5 kali sesi yang menelan belanja beribu-ribu ringgit. Tetapi, bagaimana dengan hasilnya? Kepada yang berjaya dan mendapat keputusan yang baik, syukur alhamdulillah. Manakala bagi yang belum berjaya, teruskan berikhtiar dan berdoa kerana setiap masalah ada jalan penyelesaiaannya melainkan mati.

Miliki rambut sihat dengan menggunakan produk Shaklee (gambar sekadar hiasan)


Suburkan rambut anda dengan Shaklee.

Rambut yang sihat bermula daripada akar rambut yang subur. Bagaimana kita ingin menyuburkan rambut? Ianya melalui pemakanan yang betul, sumber vitamin, mineral dan herba yang optimum dapat membantu kita mendapatkan "baja" terbaik untuk menyuburkan rambut.

Dengan Shaklee, semua keperluan untuk menjaga rambut sudah tersedia dan sudah diuji dengan jayanya secara klinikal. Produk kesihatan rambut Shaklee dikenali sebagai ProSante Hair Care. Setiap produk mengandungi Scalp Health Complex iaitu gabungan 10 vitamin, mineral dan herba bagi menyediakan persekitaran optimum untuk rambut sihat, lebat dan menawan.

ProSante dijamin ramuannya yang terpilih dan menggunakan teknologi tertinggi. Ianya memberi jaminan dan keyakinan kepada setiap pengguna. Shaklee menjamin ProSante Hair Care tiada bahan-bahan berbahaya berikut:

  • Natrium Lauryl Sulfat (SLS) atau Natrium Laureth Sulfat (SLES)
  • Cocamide DEA atau Lauramide DEA
  • Tiada minyak yang menyebabkan tersumbat
  • Propilen Glikol
  • Quaternium 15
  • Penderma Formaldehyde seperti Imidazolidinyl Urea atau Diazolidinyl Urea
  • Bahan pewarna
Satu set Prosente tidak termasuk Long Lasting Spray ialah RM 356.25

Bukti penggunaan ProSante yang berjaya selepas 3 bulan.

Rambut rosak yang berjaya dibaiki dengan menggunakan ProSante Shaklee

Beli satu set, atau pilih produk yang hanya ingin dibeli. Klik gambar di atas.


SEBARANG PERTANYAAN, 
013 942 9119
atau 
maalkdk@gmail.com

No comments: