Wednesday, July 16, 2014

Minyak Borage Membantu Wanita

Setiap dari kita tidak dapat lari dari diuji dengan kesakitan dan masalah kesihatan. Ianya bertujuan menguji kesabaran, ketabahan, mencari jalan penyelesaian dan berdoa untuk mendapatkan kehidupan yang sihat dan berkualiti.

Selain dari kita sebagai pemimpin dalam dunia ini, Allah swt juga mencipta makhluk-makhluk lain untuk kita guna dan memanfaatkannya dalam kehidupan. Salah satunya ialah minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA),


Para saintis Shaklee mencipta kombinasi minyak borage, asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Kombinasi tersebut menghasilkan GLA Complex yang sangat bermanfaat untuk manusia.


GLA Complex boleh diibaratkan sebagai pemakanan yang terbaik bagi kita, khasnya kaum hawa. Terutama mereka yang menghadapi kesulitan semasa kitaran haid. Banyak lagi manfaat lain yang akan diperolehi oleh pengamal GLA Complex ini.

Biar gambar berbicara.....






Buat pengguna Shaklee, Pihak Shaklee sentiasa menjaga kualiti produk. Ianya terbukti melalui jaminan tiadanya bahan-bahan berbahaya seperti

  • parabens, triklosan, phthalates, natrium lauril sulfat (SLS), 
  • natrium lauryl eter sulfat (SLES), 1,4 dioksana, atau propilena glikol. 
  • Tidak terdapat bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tidak sebarang jenis lemak dan tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa. 
  • Kami tidak menjalankan ujian ke atas haiwan. 
  • Juga pembungkusan produk kami adalah selamat dan bebas daripada sebarang toksin-toksin biophenol mahupun asid phthalates dan cecair toksik.

tempah GLA Shaklee sekarang, ianya berharga RM 91.25

 Beli melalui Shaklee2u

No comments: