Wednesday, February 5, 2014

Set Jimat Lelaki Shaklee

Ramai di antara kita tercari-cari produk kesihatan terbaik untuk lelaki dengan harga yang berpatutan. Bagaimana kita menilai "produk terbaik itu" bagi kesihatan lelaki. Bagi pihak Vitamin Kemah Keming (VKK), produk terbaik ialah bermula dari bahan untuk menghasilkan produk, penjagaan bahan mentah, proses/teknologi untuk menghasilkan produk, ujian klinikal, jaminan kualiti dan pengguna yang sudah menggunakannya berpuas hati terhadap produk tersebut.

Pihak kami menjual set kesihatan lelaki Shaklee kerana kualiti dalam penghasilannya menjadi kunci utama. Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia menghasilkan vitamin semula jadi. Iaitu "Vitalized Minerals" yang sekarang ini dikenali sebagai Vita-Lea Iron Formula. Vita-Lea dihasilkan oleh Dr. Forrest C. Shaklee pada tahun 1915.

Apa yang ada dalam set jimat lelaki Shaklee ini?


1.  Vita E asli dari minyak sayuran. Anti oksidan dan menghalang kerosakan sel oleh radikal bebas. Mengurngkan risiko sakit jantung.

2.  Omega kaya dengan DHA dan EPA yang dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakan fungsi otak, sistem saraf & fungsi mata. Mengurangkan paras koletrol dan tekanan darah.

3.  Zinc membantu dalam metabolisme karbohidrat, lemak dan protein. Mengawal masalah keguguran rambut, menjaga kesihatan prostat.



HARGA


HARGA JUALAN UNTUK KETIGA-TIGA SUPLIMEN 

IALAH RM 318.75 

anda akan dapat 



HUBUNGI VKK MELALUI

013 942 9119

maalkdk@gmail.com

No comments: