Wednesday, February 19, 2014

Set Kesihatan Kanak-kanak Shaklee


Peringatan:

Walaupun sifat semula jadi sesuatu bahan/makhluk yang telah dikaji dan disahkan. Kita umat Islam wajib berpegang kepada kepercayaan dan kekuasaan Allah swt bahawa tidak mustahil perkara pelik (yang bertentangan dengan sifat semula jadi) akan berlaku. Sebagai contoh, jika sekeping kertas kering diletakkan di atas api yang marak, mesti kertas itu akan hangus terbakar kerana. Tetapi, tidak mustahil kertas itu tidak hangus terbakar jika Allah swt menghendakinya.

OmegaGuard dan Meal Shakes merupakan kombinasi terbaik untuk membekalkan nutrisi yang optimum kepada anak-anak kita. Meal shakes juga sesuai untuk semua peringkat umur. Bayi, golongan pelajar, kanak-kanak membesar, ibu mengandung, para atlet, vegetarian, orang sakit, atau orang yang selalu memakan makanan segera.

Sebagai ibu bapa, kita mesti bimbang dan khautir apabila anak-anak tidak suka untuk makan nasi atau makanan berkhasiat lain.

Bila anak berusia 4 tahun, masih bergantung kepada susu botol dan tidak mahu memakan makanan utama lain seperti nasi, mee, roti. Mesti kita sebagai ibu bapa tertanya-tanya adakah anak kita dapat membesar dengan sempurna.

Jika kita bekerja dengan tekun tanpa mempedulikan makanan terbaik yang masuk dalam perut, mesti kita akan cepat kepenatan dan cepat "stress". Ini kerana kurangnya zat dan nutrisi yang sepatutnya perlu kita ambil. Mampukah kita memenuhi keperluan badan kita? 

MEAL SHAKES SHAKLEE:

Meal shakes menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Bahan-bahan yang segar dan bersih di gunakan untuk menghasilkan Meal shakes. Buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin yang merupakan sejenis susu serta bahan-bahan semula jadi lain.

Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi (susu ibu adalah sumber makanan terbaik untuk bayi dari 0-24 bulan) sehingga ke usia orang dewasa.



Manfaat Utama:

  1. Nutrisi Lengkap – Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak, 
  2. Membekal Nutrisi kepada Sel Tubuh – Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ, darah, imun dan lain-lain, 

  1. Membantu Tumbesaran – Mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar, 
  2. Anti-Oksida – Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan, 
  3. Mengembalikan Seri Wajah – Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik, 
  4. Detoksifikasi – Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus. 
  5. Kelazatan Rasanya – Minuman yang lazat untuk diambil bersama fruktos semulajadi; penggantian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan juga tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan. Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.
+======================================================================+


Kelebihan Omega GuardTM :

1. Mengandungi asid lemak-Omega 3 yang penting tetapi tidak dapat dihasilkan oleh badan.

2. Mencegah penyakit saluran darah dan strok.

3. Mengandungi DHA dan EPA yang boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah.

4. Melincirkan saluran darah dan membantu melincirkan saluran darah.

5. Membantu mengekalkan tekanan darah normal dan mencegah dari ketegangan leher atau sakit kepala.

6. Dapat merendahkan kolestrol, menghindar pembekuan darah, membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL

7. Mengawal masalah obesiti, mencegah arteriosclerosis, myocardial infarction, membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.

8. Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin, dan membantu perkembangan memori.

9. DHA merupakan nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran.

10. Mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran, mencegah migrain.

11. Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru. Memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkitis, lelah, penyakit buah pinggang.

12. Membantu meningkatkan enterogastritis, merangsang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif.

13. Memelihara fungsi-fungsi sendi, mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan.

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$  ==== HARGA ==== $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Meal Shake  RM 113.75 (544g)
OmegaGuard  RM 136.00 (90 biji)
Pos  = RM 10.00 (semenanjung) / RM 20.00 (sabah/sarawak)


INGIN menjual produk jenama Shaklee? Produk halal dan mendapat kepercayaan di peringkat antarabangsa. JOMMM..sertai kami, hanya bermodalkan RM65.00 sahaja,

*********************************************************************************

PEMBAYARAN

Dunia tanpa sempadan di abad ini membantu kita untuk memiliki sesuatu dengan mudah. Produk Shaklee yang halal lagi berkualiti ini boleh dipos terus ke rumah anda. Anda cuma perlu membuat pembayaran terlebih dahulu ke akaun bank Mohd Affan Bin Awang Lah. Pilih salah satu bank pilihan anda di bawah. Pastikan anda memaklumkan kepada saya melalui sms atau email (013 942 9119 / maalkdk@gmail.com) mengenai bukti pembayaran. Sertakan butiran pembayaran kepada saya dan juga alamat rumah anda.


·         CIMB : 030 100 914 265 22

·         MAYBANK : 11 013 506 4063

·         BSN : 03 104 29 000 00 333 65

No comments: